Steun mijn actie voor de Gehandicapte Sporters - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Jansen & Jansen - WaarBenJij.nu Steun mijn actie voor de Gehandicapte Sporters - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Jansen & Jansen - WaarBenJij.nu

Steun mijn actie voor de Gehandicapte Sporters

Blijf op de hoogte en volg Jansen & Jansen

18 Oktober 2013 | Nederland, Landgraaf

De Hoogste Wintertijd… misschien al gehoord of gelezen?

In de nacht dat de wintertijd ingaat, van 26 op 27 oktober, vindt in SnowWorld Landgraaf het bijzondere evenement ‘De Hoogste Wintertijd’ plaats. Tijdens deze wintersportmarathon gaan skiërs en snowboarders een sportieve nachtelijke uitdaging aan om geld in te zamelen voor het goede doel: de Johan Cruyff Foundation.

Ook ik ga 14 uur lang mijn uiterste best doen om zo veel mogelijk geld voor de gehandicapte sporters in Nederland bijeen te brengen.
Daarvoor heb natuurlijk jullie support hard nodig 
Jullie kunnen mij steunen. Ga naar de actiepagina en maak een bedrag over aan de Johan Cruyff Foundation

De doelstellingen zijn ambitieus en een behoorlijke uitdaging en ik zal me tot het uiterste inspannen om een zo groot mogelijk bedrag voor het goede doel bij elkaar te brengen.
Namens alle gehandicapte sporters in Nederland alvast super bedankt voor jullie support!!
Karin Jansen

• 23 Oktober 2013 - 20:18

Jan En Aaf Van Tiel.:

Wij vinden het een goed idee ,dat is weer wat anders dan op vakantie gaan.Wij wensen je veel ski-plezier voor een goed doel.Gr.van ons beide.